صفحه اصلیاستخدامیمعرفی دوره مدیریت ارتباط با مشتری CRM

معرفی دوره مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدیریت ارتباط با مشتری یا Customer Relationship Management یا CRM در حال حاضر یکی از عناوین پرطرفدار و بحث روز اکثر شرکت ها در ایران و جهان می باشد. ایده مشتری مداری و تمرکز برخواسته مشتری به جای محصول گرایی منشاء پیدایش راه حلهای استاندارد “مدیریت ارتباط با مشتری “بوده است که متناسب با نیاز سازمانها با سه رویکرد عملیاتی Operational، تحلیلیAnalytic و تعاملی Collaborative، کلیه فعالیتهای حوزه های بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را در سازمان تحت پوشش قرار میدهند.

مدیریت ارتباط با مشتری CRM؛ به همه فرآیندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات بهتر به مشتریان به کار می‌رود. اصول مدیریت ارتباط با مشتری، چگونگی ایجاد موفق یک سیستم و اجرای آن را برای ارتباط با مشتریان بیان می کند، از شروع و اجرای اولیه یک چنین سیستمی تا نگهداری آن در زمانهای مختلف.هدف از گذراندن این دوره جمع آوری نیازها و رفتارهای تجاری مشتریان به منظور ایجاد روابطی مناسب تر با آنها می باشد که شامل؛ شیوه های افزایش سطح رضایت و وفاداری مشتریان، شیوه های برخورد با صدا، سکوت و شکایات مشتریان و …میباشد.

مزایای گذراندن دوره CRM:

1- سرعت در برآورده کردن نیازها و درخواستهای مشتریان
2- ایجاد زمینه هایی برای مراجعه مجدد مشتری.
3- صرفه جویی در میزان هزینه هایی که درتبلیغات و معرفی خدمات سازمان یا شرکت شما مورد استفاده قرار می گیرند.
4- بالابردن زمینه هایی برای بازاریابی که منجر به فروش بیشتر شما خواهد شد.
5- آشنایی بیشتر با نیازها ، خواسته ها و گرایشات مشتری.
6- در نهایت دریافت عکس العمل های مثبت از جانب مشتری که این خود انگیزه ای برای فروش بیشتر ، ارائه خدمات بیشتر و افزایش تولیدات شما خواهد شد.
7-افزایش میزان کم و کیف سرویس دهی به مشتریان .
8- کاستن از مشکلات مشتریان و در نتیجه کاستن از عدم رضایتمندی مشتریان و اعتراضات آنان.
9- افزایش میزان رضایت مشتری همراه با مراجعه مجدد مشتری برای بهره برداری های بیشتر از خدمات سازمان که این خود به دوام فروش شما منجر خواهد گردید. به عبارتی ساده تر حفظ مشتری در دراز مدت.
10- کاهش فعالیت ها و اتلاف انرژی های دست و پاگیر که ضمن رسیدن به مرحله فروش اعمال می گردند و موجب به هدر رفتن سرمایه های انسانی و مالی سازمان خواهند شد.
11- ارائه هرچه بهتر خدمات

...............................................

برای درخواست برگزاری دوره مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان یا دانشگاه خود، از طریق منوی ارتباط با ما با مدیر دپارتمان آموزش تماس بگیرید.

ارسال نظر

بازگشت به بالا